tag:blogger.com,1999:blog-596955859994466881.post8606575941124875642..comments2023-07-15T16:46:45.500+03:00Comments on Παράλληλα Βλέμματα: GREED (1924), του Erich Von Stroheimtheachilleshttp://www.blogger.com/profile/12909014628838907588noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-596955859994466881.post-30636669586529037382012-03-27T16:47:47.205+03:002012-03-27T16:47:47.205+03:00Εντάξει τι να πω για μία εκ των 20 καλύτερων, κατά...Εντάξει τι να πω για μία εκ των 20 καλύτερων, κατά εμέ, ταινιών στην ιστορία του κινηματογράφου, έστω κι αν αυτή είναι κατακρεουργημένη καθώς ήταν τόσο δυνατό το όραμα του Stroheim που πιστεύω ότι ξεπερνάει τα πάντα. Ειλικρινά πρωτόγνωρος για την εποχή του ο νατουραλισμός του Stroheim. Κάτι ανάλογο θεωρώ ότι είχε κάνει κι ο μέγας Victor Sjostrom προ εξαετίας στο αριστουργηματικό “Berg-Ejvind och hans hustru” με την πρωτόγνωρη χρήση του φυσικού τοπίου ως βασικό κι αναπόσπαστο στοιχείο της δραματουργίας της, χαρίζοντάς μας κι ένα φινάλε που συναγωνίζεται αυτό του “Greed”.<br /><br />Και τι δεν θα έδινα για να έβλεπα την original version των εννιάμιση ωρών! Κρίμα που τελείωσε τόσο πρόωρα κι άδοξα η καριέρα ενός τόσο σπουδαίου οραματιστή. Το Χόλιγουντ φοβήθηκε την μεγαλομανία και τελειομανία του Stroheim, και για αυτό τον τελείωσε. Κι έπρεπε να περάσει περίπου μια δεκαετία για να ξανά ορθώσει κάποιος σκηνοθέτης το ανάστημα του ενάντια στο κατεστημένο του χόλιγουντ.<br /><br />5/5: Αριστούργημαargiris-cinefilhttps://www.blogger.com/profile/07829310814528513402noreply@blogger.com