tag:blogger.com,1999:blog-596955859994466881.post1164030172474382012..comments2023-07-15T16:46:45.500+03:00Comments on Παράλληλα Βλέμματα: 2000-2009: 100 films to remember Part IItheachilleshttp://www.blogger.com/profile/12909014628838907588noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-596955859994466881.post-80236285042373222392012-04-18T15:55:21.348+03:002012-04-18T15:55:21.348+03:00Top-10 μιας χρονιας,
right, not bad at all!
Υπηρ...Top-10 μιας χρονιας, <br />right, not bad at all!<br /><br />Υπηρξες κατατοπιστικος, ευχαριστω! Μου φαινεται θα ξεκινησω με ισλανδικο και τις γαλλικες. Μετα βλεπουμε!Mikehttps://www.blogger.com/profile/13414364225825216125noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-596955859994466881.post-78803334717778998132012-04-17T20:25:33.148+03:002012-04-17T20:25:33.148+03:00moody,
Ας αρρωστήσουμε σινεφιλικά όλοι μαζί γιατί ...moody,<br />Ας αρρωστήσουμε σινεφιλικά όλοι μαζί γιατί η γρίπη (η κυριολεκτική this time) δε λέει να μ'αφήσει!! Για τις Κούκλες, θα έλεγα ότι διακρίνω κάποιες μελοδραματικές υπερβολές στις ιστορίες που βαρύνουν την εικαστική ποίηση του Kitano και με εμποδίζουν να φτάσω στην πλήρη συναισθηματική μέθεξη. Ξεκαθαρίζω, όμως, ότι θαυμάζω απεριόριστα το φιλμ.<br /><br />Mike,<br />χαίρομαι που τα λέμε πάλι, έστω κι από εδώ. Για τις Κούκλες βλέπε και πιο πάνω. Σε μια προσπάθεια να ...δικαιολογηθώ, να επισημάνω ότι top 100 μιας δεκαετίας σημαίνει (κατά μέσο όρο) ότι η κάθε ταινία της λίστας θα μπορούσε να είναι στο top 10 μιας μεμονωμένης χρονιάς από αυτή τη δεκαετία. Καθόλου "άσχημα", σωστά;<br /><br />Υ.Γ. Αρκετά διαφορετικές μεταξύ τους οι ταινίες που δεν έχεις δει. Προφανώς και σου προτείνω να τις δεις όλες. Ίσως αυτή που είμαι πιο σίγουρος ότι θα σου αρέσει είναι το Undertow. Τα δύο γαλλικά θα σε κερδίσουν αν είσαι οπαδός της nouvelle vague, το φιλμ του Garrel στην πλευρά του "καλώς εννοούμενου εστετισμού" (Rivette ας πούμε), το φιλμ του Honoré στην πλευρά της παιχνιδιάρικης σινεφιλίας (Godard ας πούμε). Το Noi Albinoi είναι ένα γλυκόπικρο μικρό διαμαντάκι από την παγωμένη Ισλανδία (καταλαβαίνεις πάνω κάτω το στιλ), το Garden State η πιο ανάλαφρη εκ των αναφερόμενων ταινιών με όμορφη αλληγορία, φρέσκες ατάκες και καταπληκτικό soundtrack. Ελπίζω να σε βοήθησα...theachilleshttps://www.blogger.com/profile/12909014628838907588noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-596955859994466881.post-69013150315927931722012-04-17T20:06:57.884+03:002012-04-17T20:06:57.884+03:00Καλησπερα φιλε,
ωραιο φαινεται το νεο αφιερωμα (απ...Καλησπερα φιλε,<br />ωραιο φαινεται το νεο αφιερωμα (απο Top-10 σε Top-100), μου κανει εντυπωση μονο που, αν και αναγνωριζεις τις «Κουκλες» ως την καλυτερη (μαζι με «Πυροτεχνηματα») ταινια του Κιτανο, εντουτοις την εχεις... μολις στην 84 θεση! Θα περιμενω βεβαια τις υπολοιπες της λιστας, ομως εγω σιγουρα θα την εβαζα στο Top 10.<br /><br />ΥΓ: Ως τωρα δεν εχω δει: "Les Amants Reguliers", "Garden State", "Undertow", "Noi the Albino" και "Dans Paris". Προτεινεις καποια οπωσδηποτε, απ' αυτες;Mikehttps://www.blogger.com/profile/13414364225825216125noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-596955859994466881.post-29656238260398370922012-04-17T20:01:42.525+03:002012-04-17T20:01:42.525+03:00Θα μας "αρρωστήσεις" πάλι Αχιλλέα. Καλή ...Θα μας "αρρωστήσεις" πάλι Αχιλλέα. Καλή συνέχεια!<br /><br />Υ.Γ. Πώς άντεξες να τοποθετήσεις τόσο χαμηλά τις "Κούκλες";;; (κλασικού τύπου σχόλιο)Ιωάννης Moody Λαζάρουhttps://www.blogger.com/profile/11426162909225660243noreply@blogger.com